Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Don't stress!

Shane26 2008.06.11. 00:50

Mivel is telnek mostanság a napok?
Hát munkakereséssel.. Jaaa meg az EB-vel! Közben igazán sok szotyival, tökmaggal, és  igazán hízlaló üditővel. Hurrá! Viszont legalább élvezem.
Meg aztán tettem, teszek egy-két hülyeséget ezen kívül is. Igen, persze, hogy lányról van szó.. Még mindig nem adtam fel a próbálkozást. De ha nagyon tetszik??! Olyan ritka megismerni valakit, aki vonzó, én is bejövök neki és szórakoztató. Mind1. A lényeg, hogy nem rajta jár az eszem, és csak úgy próbálkozgatok. Ő sokat tanul, és ezért nincs túl sok ideje most "randizgatni". De voltam nála most 2x és szóba hoztam magunkat. Azt mondja, hogy olyan hullámzóak az érzései. Tehát meg kell lovagolnom egy hullámot, aztán max ha nem jön össze, akkor sincs semmi. Szal nem veszem annyira komolyan. Bár remélem most a hétvégén sikerül taliznunk is. Egyedül leszek itthon. Ki tudja..?

Amúgy azért történt egy-két dolog az utolsó post óta! Voltunk a hétvégén a fiúkkal bulizni. Sajnos azonkivül, hogy most is rendesen odatettünk a májunknak, semmi extra nem történt. Esett az eső, és nulla csaj volt a  Buddhán. Álltunk ott, és azon poénkodtunk, hogy szétázunk. Szinte csoda, hogy egyikünk se lett beteg.

Voltam moziban is. Megnéztem a Lepattintva c. filmet egy írtó szexi barátommal (nem fiú, nem rosszra gondolni) és nagyon tetszett mindkettőnknek. Azóta Hawaiira akarok menni, és találkozni a főszereplő Mila Kulnis-szal. Ha egy ilyen nőnek esnék áldozatul, akkor azt szeretném, ha soha nem mentenének meg. Van a filmben egy jelenet, amikor együtt alszik a két főszereplő, és a csaj annyira bájos, hogy én bele tudnék csak azért szeretni. Hihetetlen, hogy vannak csajok, akik annyira vonzóak, és bájosak (ez a legjobb szó) hogy arra nincs szó. Ha egy fityingem se lenne, csak az a nő, akkor is boldog volnék. Ő most a top! Mellékelek egy fotót is róla, h a férfi olvasók is tudják mire gondolok!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr91514018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petra 2008.06.15. 19:33:07

azért a bájos arcával nem hiszem boldog lennél:)
süti beállítások módosítása