Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Ági, Lorcsi

Shane26 2008.08.01. 01:05

Najó, azt hiszem ma kicsit hatással volt még rám a tegnap hajnali lelkizés buli után. Be kell valljam, hogy néha tényleg azt érzem, hogy sok dologból kimaradok, mert nincs senkim. Ez alapból szemétség a sorstól ,mert nem elég, hogy nincs kivel huncutkodni, de még a hiányával járó hátrányokat is el kell tűrni. Sokat rágódtam ma kondi közben, és arra jutottam, hogy okéé, ez volt a szar nap, és akkor most megint bele kell kicsit kapaszkodni a remény fa ágaiba és fel kell húzni magunkat jó magasra.

Tehát kicsit beindítottam a netes ismerkedésemet, amit nem is írtam eddig. Feljelentkeztem 1-2 oldalra, ahol az emberek társat keresnek maguknak, és kb. 4-5 napja levelezgetek intenzíven egy tök aranyos fiatal csajjal. Eddig minden jól alakul, és ma megkérdeztem, hogy nem lenne-e kedve találkozni is valamikor. Remélem összejön és jövőhéten felhajthatok egy randit. Illetve akadt még egy lány, akiről még Prága kapcsán beszéltem. Ő Ági, és neki is írt ma este, mert úgy vettem észre, hogy végre hazajött Londonból. Annyira helyes a képeken. Eszembe jutatja azt a bejegyzésemet, aminek az volt a címe, hogy a Szépség Szerelme. KOmolyan, a lány egyszerűen hibátlan. Remélem vele is összejön egy randi, és akkor tartalmas hétnek nézek elébe. Mindezt talán azért is teszem most ekkora hévvel, mert úgy érzem végképp elúszik annak a reménye, hogy a barátaimmal mehessek jövő héten nyaralni. Ez lesz a 2. év, amikor számomra elmarad a közös nyaralás, pedig tavaly is nagyon hiányzott már. Idén elég szarok voltak a körülmények, de be kell, hogy valljam, hogy azt gondolom azért ezt másképp is meg lehetett volna szervezni. Holnap még futok egy kört az utazási irodákban, de félek, hogy egyedül nincs túl sok esélyem pont hozzájuk közel valami last minute-es szállást találnom.

Ha pedig a jövő hét úgy tellik, hogy én itthon, ők pedig nyaralnak, hát nem leszek rest minnél többet randizni, bulizni, és ami a legfontosabb nevetni és jól érezni magam..

Na jóéjt!

Címkék: lovelife lifestory

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr68595370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása