Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Kerek-perec megmondom

Shane26 2008.05.23. 00:55

Hát... Kemény egy nap volt?! Reggel felkeltem vmikor, aztán írány a könyvtár. Persze előtte még suli, ott is elvertem egy órát, majd a könyvtárban megírtam a magam 2 és fél oldalát ma. Így már azt hiszem a 8. oldalnál járok. Igazán izgalmas ilyesmit csinálni. Utána haza, apuval kínaiba, majd teli hassal az msn előtti tespedés következett. Egy igazán szórakoztató beszélgetés, természetesen túlfűszerezett erotikával, majd egy kellemes film, egy kis mosogatás, és egy nagyon pici remény, hogy most a blog írás után kockásítom a hasam. :)
Mondjuk ma már kevesebb keserű gondolat volt, de azért még nincs a fejünk kint a vízből.

Ami a mai napból tanulság, hogy jön a nyár. Jön a nyár, és rengeteg nőnek van nagyon jó teste ebben az országban. A könyvtárban töltött kb 2 és fél órából tisztán szerintem fél órát azzal töltöttem, hogy nőket bámultam. Elképzelhető, hogy a szemem néha kifolyt a helyéről. Csak ültem, és jöttek a helyesebbnél helyesebb lányok, akiknek még testi hibájuk sem volt. De egyiknek sem? Mi történt itt?! Aztán itthon a tv-ből kell szembesülnöm, hogy még jobb nők vannak, sőt még versenyezgetnek is melyiket nézzük meg kevesebb ruhában?! Ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ki az a barom, aki külföldön akar munkát vállalni?! Csak akkor, ha legalább 5-6 magyar lányt magammal vihetek..
Ha jól tudom két állandó női olvasóm is van. Most nektek üzennék így a blogon keresztül és lehet kicsit személytelen vagy nem túl romantikus lesz, esetleg közhelyes, de kérlek higyjétek el: GYÖNYÖRŰEK VAGYTOK!

Ezzel jó éjt is kívánnék mára, és ha esetleg ide tévedt volna még több nő, mert hát nem kizárt, hogy egy ilyen romantikus lelkületű, humoros, (és hihetetlenül helyes, bár ez itt sajna nem derül ki) kedves srác  blogját szívesen olvasná más  hölgy, az előbbi üzenethez hasonlókat személyesen is bárkinek hajlandó vagyok egy csókért mondani.. :)

Jöhet a hasfal kockásítás! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr25483307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása