Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Unalmas?

Shane26 2008.08.19. 12:08

Történt, hogy a lezáratlan ügy az lezárult, szal azt felejtsük el. Úgyanis egy kedves barátom szavai hallatán rádöbbentem, hogy valóban semmi értelme futni olyan nő után, aki nem vesz észre, vagy nem értékeli, amit érte teszek.

Persze a történet folytatódik, és ismét egy név a falon. Ismét fellángolt a lelkesedés, ismét majdnem elhittem, hogy találkoztam egy olyan lánnyal, aki észrevesz! Tévedés!!! Voltam a hétvégén Miskolcon, úgyanis friss ismerősöm ott lakik. A viselkedésére én nem is akarok kifogásokat keresni, mert teljesen fölösleges. A lényeg, hogy egy szórakozóhelyen találkoztunk és eléggé összemelegedtünk, de nem túl komolyan. Majd sok sms, egy háromnegyed órás tali, majd egy meghívás Miskolcra. Mikor megérkezem a 2 órás vonat út után, közli, hogy 6-kor indult tegnap haza, és igen, hajnalban. Tök másnapos, és fáradt. Hurrá! Van ilyen? Na persze megint én vagyok a megértő, és biztatom, hogy pihenjünk és közben dumáljunk nála. De persze ő beszélgetés közben simán tud msn-ezni.. Aztán egy egész kellemes késő délután után, amit fürdőben töltöttünk és városnézéssel koronáztunk, vacsira már nincs elég erő, helyette jön a májkéremes kenyér uborkával. Oké, nem azt mondom, hogy néha nem lehet ilyet enni, de akkor előtte ne hangsúlyozd 100x, hogy te milyen jól főzöl.. OKé?  És az este a csúcs. A lány, aki kétszer is elhajol egy csók elől, a lány, aki kéri, hogy öleld meg, de utána elhúzodik, és a lány, aki együtt is akar veled aludni, meg nem is. Hisz ő nem tudja.. Tudod mit, ez unalmas!!!!! Nem is kell..

Most lelépnek a szülők otthonról, és én élvezni fogom. Nem fogok ilyen éretlen kis buta lányokkal elbaszni a kedvem. Csalódtam? Igen, de kit érdekel? Már megszoktam..

Címkék: lovelife lifestory

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr61622868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása