Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Két este

Shane26 2008.06.16. 00:16

Férfi tollal írva: két kimaradt esély. Most őszintén mondom. Ez lehet kicsit fura lesz a lányoknak, de a fiúk megértenek szerintem. Rég volt már, hogy "hal akadt a horgomra" (?), de eléggé hiányzik.
Most, hogy lezártam egy kapcsolatot magam mögött, azt hittem szomorúbb leszek, vagy kicsit jobban magam alatt. De azt hiszem már régóta tisztában voltam azzal, hogy ez a hajó elúszott, és így nem is fáj (annyira). Sokkal jobban bánt, hogy két estém is volt most "egyedül" (mindjárt jön a magyarázat az idézőjelre) és nem sikerült semmi erotikusan túlfűtött eksön-t összehoznom. Igaz, talán nem csak az én bénázásomon múlott, hiszen szombaton elég gyenge voltam még a gyomorrontás miatt. De ma itt volt egy kedves szőke ex, és be kell valljam azt hittem lesz vmi kis huncutság, mikor azt írta, hogy megnézhetnénk egy dvd-t együtt. Ez most gáz? A dvdzés egyfajta modern szinonimája az egyéjszakásnak, vagy nem? A fene tudja. Valahogy ebbe is bele kéne rázódnom. A pénteki buli után is szerintem lett volna esélyem, de nem tudtam kezdeményezni. Nem tudom mit kell ilyenkor csinálni. Pedig már odáig eljutottunk, hogy lakáson voltunk.. A történet további részét inkább csak személyesen annak, akit érdekel.. :)
Tehát eltelt két este, és ha ma este a srácok nem jöttek volna át nézni EB-t, és pizzát zabálni, akkor full egyedül töltöttem volna. Igaz, nem pont őket vártam, de mikor kitaláltuk, h legyen itt este meccsnézés, akkor örültem. Kellett a társaság, mert uncsi lett volna egyedül. Csak az a kár, hogy eléggé felszínes este kerekedett az egészből, mert se a meccsek előtt, se utána nem igazán tudtunk dumálni. Pedig már egyszer egy olyan fiús banzáj is kéne, amikor nem bebaszunk, és nézzük, hogy miért vannak csillagok az égen, hanem kicsit őszintén eldumálgatunk. Lehet nehezen indulna, de szerintem jó lenne. Csak ahhoz kellene a Vándor is.. ;)

p.s.: Holnap (hétfőn) vadul drukkolni ám nekem 11 után. Életem első állásinterjúja..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr83522220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása