Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Semmi, kerti party, gyúrás

Shane26 2008.05.26. 01:46

Hello kedves Blog!
Immáron 1 napja nem is írtam neked. Mi is történt? Hát szép lassan haladunk a házidogával. Napi 2-3 óra munkát simán felőröl. Ezenkívül minden nap a semmittevés kénköves útján halad a hiábavalóság felé. Nincs kedvem már szenvedni sem. :) Amúgy tényleg, eltelt egy hét, hogy nem beszéltem olyan 10 mondatnál többet vele, és most már ott járok, hogy alig hiányzik. Tudom vicces. De azt hiszem meg lehet tanulni, hogy kiiktasd a saját érzéseid. Csak 1-2 nap kemény önuralom, amikor mondogatod magadnak, hogy nem, ez hülyeség, és nem, felejtsd el, aztán észre se veszed, és már nem is beszélnek a hangok a fejedben. (lehet a pszichológust lassan meg kéne látogatnom? :)
Azért az elég szörnyű, hogy azonkívül, hogy napont 2-3 órát valahogy elgyötrődöm a dogával, mi a fenét csinálok? Semmit.
Voltunk kerti buliban. Búcsúztatuk a csapat egyik tagját. Elmegy nyárra, és a pasija 3 hónapig itt marad velünk. Az érzelmi oldalhoz csak annyit tennék hozzá, hogy én tuti jobban kilennék, ha tudnám, hogy 3 hónapig nem látom a szerelmem. Bár vicces, mert már azt se tudom milyen lenne látni a szerelmem. Illetve érezni. A buli végülis úgy végződött, ahogy az ember tőlük elvárja. Nem mentünk sehova, mindenki hazament. A hónapban kb. 3x jöttem haza úgy, hogy majdnem padló részeg vagyok, és a szüleim ébren. Este belegondoltam, hogy csak azt látják, hogy egyre többet iszom, egyre kevesebbet tanulok, és hosszú-hosszú ideje nincs semmilyen kapcsolatom. Néha, néha egy név többször felmerül, talán mint a legutóbbi esetben még egy találkozás is befigyel, de utána semmi.
Ha kívülről szemlélném magamat, megijednék. Ám ők azért annyira nem tűnnek aggodalmasnak. Hiába, tőlük már csak ezt várom.
Viszont az pozitív, hogy ma voltam futni. A héten már többször fekvőztem, hasizmoztam, és bicepszeztem. Holnap a napot reggel squashsal kezdem. Jó lenne, ha végre eredménye is lenne annak, hogy esténként nem eszek 6 után, és mozgok is. Az, az igazság, hogy úgy érzem történnie kellene már valaminek. Valami boldog dolognak, ami kimozdítana ebből a mostani helyzetből...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr92487490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása