Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

A világ

Shane26 2008.07.31. 14:14

Milyen is a világ, amit már oly sokszor elképzeltem? Hát nem ilyen.. Ebben a mai világban akkor érezheted csak jól magad, ha van barátnőd! Ebben a világban azok, akik egyedül vannak, azok szomorúak, elfojtott érzéseik vannak, vágyakoznak, és rossz esetben magukat sajnáltatják. Ebben a világban azok, akik magányosak, és pártalanul lézengenek, azoknak nem jut ki annyi öröm, mint akik már egymásra találtak. Azok nem mennek nyaralni, azok nem tudnak mozizni, és a legrosszabb, azok nem tudnak úgy felébredni, hogy valaki az arcukba mosolyogjon. Azok nem tudják elmondani senkinek, ha valami bántja őket. Ha otthon nem kapják meg azt a szeretet, amit meg kéne, hogy kapjanak. Bennük felhalmozódnak a rossz érzések, a keserűségek, és ha ennek nem találnak kiútat, és magukban folytják el, az csak rontja a helyzetet. Egyik nap majd azon kapják magukat, hogy levegőért kapkodnak, de már nem lesznek képesek kiúszni a partra.

Nem mondom, hogy ebben a világban én AZOK közé tartozom, de nem olyan vastag a válaszvonal köztünk..

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr10594339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dina 2008.07.31. 18:33:42

Vicces,pont ezen gondolkodtam ma én is."szerelem nélkül,mit érek én?" De én arra a következtetésre jutottam,hogy ez csak egy állapot,nem marad örökre így,mégha ez elcsépelten és nem pont úgy hangzik,amitől az ember megnyugszik.De akkor is így van!
süti beállítások módosítása