Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

One day without MSN

Shane26 2008.05.21. 11:03

Bizony! Mára csak egy célt tűztem ki magam elé. Nem léphetek fel MSN-re. Egyrészt jót tenne egy nap, amikor nem beszélgetek vele, másrészt nagyon sok időmet elveszi. Több napja ülök ott, és semmit nem csinálok. Ma elküldöm a kérdőíveket, elmegyek focizni, és este még talán egy kis hasizom kockásítás is belefér a BL döntő után. Komolyan kezdem venni a feladataim. Mert komolyan kell vennem. Fogy az idő, és lehet nem arra kéne pazarolni, hogy mindekivel bratyizom. Ráadásul nem tudom magam túltenni valakin, ha állandóan vele beszélgetek.

Az előző reklámhoz pedig csak annyit szólnék, hogy ismét egy videó, ami a szakdolgozatom alapjául szolgál, és úgy gondolom az egyik legjobb reklám, amit láttam. Mindezt úgy mondom, hogy a főszereplő (Sidney Crosby) személye bennem eddig kifejezetten negatív érzéseket keltett, úgyanis az NHL egyik új csillaga, azonban én úgy érezem csöppet "túlreklámozzák" őt. De ebben a reklámban még ő is szimpatikus. Ha egyszer egy ilyen reklámot tudok majd én is csinálni, akkor már nem hiába kezdtem ebbe a szakmába.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr50480217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása