Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Az út vége

Shane26 2008.04.30. 13:11

A tegnapi nap során sok dolog végett ért.
Kezdve talán a legfontosabbal, hiszen tegnap volt a marketing pályázat döntője, és  igaz, hogy csak 3. -ok lettünk, de  én úgy gondolom nagyon megérte elindulni ezen a versenyen. Sok olyan tapasztalattal vagyok gazdagabb, amit szerintem a későbbiekben felhasználhatok majd. Furcsa volt ott állni, és megkapni a 3. helyért járó oklevelet, és a kézfogásokat. Utána viszont felajánlottam, hogy mivel a térképen már nem látszott hol vagyunk, az első helyezett két lányt elviszem egy darabig. Aranyosak voltak, de nem azok az emberek, akik mellett ha elmegyek az utcán, akkor azt gondolom, hogy ők a világ két legkreatívabb embere. Mindenesetre szimpatikusak voltak. Majd elolvasom az ő pályázatukat is.
De nem csak a pályázat ért révbe, hanem a hoki is. Bezárt a pálya, és ez azt jelenti, hogy nagy valószínűséggel az idei szezon befejeződött számomra. Van egy lehetőség, hogy járhatnék máshova, de oda felszerelés kéne, és nem tudom hogy tudnám az egészet megvenni. Meg hát tudás sem ártana oda.. :) Mindenesetre rettenetesen büszke vagyok magamra, hogy idén tényleg megvalósítottam egy álmomat, végre vmiért kiálltam és csináltam. Az első alkalomtól kezdve mindig ott voltam. Nem volt még egy valaki, aki annyiszor volt idén hokizni, mint én. Januárban már heti 2x jártam, és úgy érzem ez valahol a fizikumomon is meglátszik. Jól érzem magam.
És ha még a pályázat és a hoki nem lenne elég, azt hiszem a szerelmi pályám sem halad tovább felfelé a pályáján. Természetesen ez már az előbbi hozzászólásból is érezhető volt, ám akkor talán még reméltem. Nem mondanám, hogy most nem teszem azt, de nagyon kevés maradt bennem, hogy ebből lesz valami. Persze megint érthetetlen az indok, ha egyátalán van indok, hisz én úgy érzem megint minden stimmelt, de 1 ponton elcsúszott. Ez van, de szomorkodni már nem nagyon szeretnék emiatt. 1-2 napig így is magam alatt voltam, pedig nem gondoltam volna, hogy 4-5 randi ennyire mély nyomokat fog hagyni, de hát velem már csak ez van. Nagy kis érzelmes gyerek vagyok.. :)
Tehát most, hogy 3 ilyen nagy horderejű dolog befejeződött az életemben, érdemes elgondolkodni, hogy most mi lesz? A pályázatba fektett munkám helyett azt hiszem elkezdem végre kidolgozni a szakírányomra a szakdogámat, amire van még kb 1 hónapom. A hoki helyett azt hiszem elkezdek kondizni, de most már tényleg! és futni járni. Ez fontos. Sok embertől hallom mennyire alakformáló, hogy futni járnak.
És a legutolsó, a lány helyett mit teszek?! Nem tudom. Várom a szeptembert, hogy elutazzon, aztán 1 évig nem is látom. De persze ha addig történik valami, vagy Valaki velem, akkor nem fogok csöndben magamban motyogva éjszakákon át gondolkozni...

Címkék: lifestory

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr5448566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása