Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Nők

Shane26 2008.03.06. 01:51

Unom már a magányt!!!
Vki tudja mi a gáz velem? Vagy hogy lehetnék érdekes, az írjon!
Minden csaj az ex pasijával van elfoglalva, és egyiket sem tudom annyira érdekelni, hogy elfelejtse az exet! Persze 1-2 hónap múlva majd hallom, h azóta összejött vkivel és most boldog, de a pasi megcsalja! De miért?!
Közben pedig a százezredik csaj BARÁTOM közli velem, h hát te jó pasi vagy, és ne izgulj. Meg felfújod a dolgot, nincs is olyan, h magány... De a legjobb: Hisz te annyira közkedvelt vagy, biztos van vki, akinek te kellesz!
Jelentem: NINCS! Az ex-nőimet leráztam, felnőttem, de a korosztályom, és akár az idősebb korosztály is, még nem! Inkább múltba merengenek, meg keresik a külföldi pasikat! UTÁLOM ezt! Én bezzeg nem tok összefutni egy külföldi csajjal, aki bukna arra, aki én vagyok!
Mind1! Ezen is nevetek egyet, mint minden máson az életemben, és keresem tovább a nagy Ő-t! :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr40367714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása