Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Mindennapok 2

Shane26 2008.02.18. 23:29

Szombat kori, vasárnap hoki! Eléggé belehúztam a sportolást illetően! Heti 2x járok vasárnaptól kezdve hokizni, és úgy néz ki szerdánként még focizni is járunk majd a főiskolásokkal. Biztató kezdet egy új félévhez! Remélem a héten sikerül beszereznem az új kondi bérletet is, és heti 3 kondival megfejelem még ezt az adagot!
Mellesleg ma reggel anyumat ismét kórházba vittem, de most csak ilyen gyógykezelésre feküdt be egy hétre a Királyhágón. Viszont olyan orvosnő dolgozik ott, h ha időm engedi azért meglátogatom! Drága Judit doktornő... :)) Az a fehér köpeny és az a kis csinos arc.. És mikor említettem neki, h mostanság nekem is fáj a hátam reggelente, még fel is ajánlotta, hogy jó kis katéterzsákjaik vannak.. Imádom!
Viszont az internetes párkeresésről azt hiszem lemondok. Igen, voltak ilyesfajta probálkozásaim, de mivel teljesen eredménytelen lassan 1 hónapja, be kell látnom, hogy csak a személyes varázsom segíthet végre barátnőt találni..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr91345049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása