Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egy nyugis nap

Shane26 2008.02.07. 13:11

Tegnap buli volt, és holnap is buli vár rám! Ma pihennem kell, és gyógyulnom, úgyanis megint beteg vagyok! Utálom! Éjjel 5kor jöttem haza, és 7ig nem bírtam aludni, pedig nem kicsit voltam álmos, de egyfolytában köhögtem. Most reggel is arra ébredtem, hogy köhögök.
De a születésnapokat nem lehet kihagyni, és most két jóbarátomnak van 3 nap leforgása alatt, így a megjelenés kötelező. Azt azért nem értem, hogy ott vagyok ezeken a bulikon, és az ismerős csajokkal tök jól elbohóckodom, és jól érzem magam, de a szórakozóhelyen miért nem tudok leszólítani egy jó csajt? Vki segítsen nekem ebben!!! Utána már menni fog, csak a leszólítással van a baj.. Bár nem értem miért, hisz annyira baromi jó pasi vagyok...:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr48329389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása