Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Bro'

Shane26 2008.02.03. 18:28

Nah hello! Mondanám, hogy köszi a sok hozzászólást az előbbihez, de nem mondom. Nem tudom miért olyan nehéz akár egy pontot postolni, de mind1, biztos hülye kérés volt. Azért remélem lesz még, aki meggondolja magát, vagy csak nem vette még észre.
Édes Edina, neked pedig külön köszönet, hogy vállaltad az első hozzászóló szerepét!
Más: Az a helyzet, hogy itt a tesóm! Pénteken érkezett, és azóta nincs is túl sok időm egyedül, végig vele vagyok. 7re mentem érte a reptérre, de már ott késett egy órát, aztán mentünk moziba, meg lazulni ismerősökkel. Tegnap pedig hatalmasat buliztunk! Írtó durva volt! Én, a tesóm, és a Dzsi (aki 30 éves lett) széttéptük a táncteret a Miniatűr nevű szórakozóhelyen. Végre megint úgy tudtam bulizni, h elengedtem magam, nem csajozni akartam, csak örjöngeni, táncolni, és marhulni. Érdekes megjegyzés, hogy a tesóm barátai sorban közölték velem, h megöregedtem. Ez főleg akkor esett jól, amikor a csajok jöttek faggatózni, hogy hány éves is vagyok, és régebben is ilyen jól néztem ki?! Tudom, ez most egoistán hangzik, de akkor is. Amikor olyan bomba nők odajönnek hozzád, hogy baromi jól nézel ki, de ne bízd el magad, akkor azt mondom, hogy még nő sem kell a bulira. Írtó jól éreztem magam, és tetszett, hogy mindenki nagyon laza volt. Néha úgy érzem én így tudok bulizni. Ha azok, akik velem vannak, azok nem csak egy helyben táncikolnak, vagy gyötrödnek, hogy 2kor menjünk már haza, hanem tombolnak. De tényleg tombolnak! Tesómmal nagyon odatettük magunkat, és vhogy felszabadít engem. Tény, h egyedül is egy vadállat hurrikán tudok lenni, de vele egy gigantikus földrengés vagyok egy 100 emeletes ház tetején!
Viszont holnap megy haza, a mai nap pedig azzal telik, hogy a reggeli csandázásokat próbáljuk feldolgozni, és vmelyest jobban kinézni!
Más: Két napja nyomom a "mozgás hónapot" és eddig betartottam, voltam futni, lépcsőzni, és fekvőztem is tegnap. Ma sztem szobabiciklizni fogok, és lehet kicsit lépcsőzni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr26323488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása