Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Mindennapok

Shane26 2008.01.23. 13:23

Vége. Lezárult a félév, zsebemben az OKJ!
Megszakadt a hoki sorozatom. A 8. meccsen csak 4 gólt lőttem. Minden sorozat megszakad egyszer.
Voltam fodrász modelkeni, és baromi jó lett a hajam. De még titok milyen...
Telnek-múlnak a napok, és most, h már cél sincs előttem még szürkébbé és hétköznapibbá vállnak. Kéne egy cél, egy elérhető feladat. Ez munka? Nyelvtanulás? Külföld? Vagy szerelem..? Útobbit úgyse tudom befolyásolni. Az csak megtörténik. Az elsőre nincs válasz, mert nem tudom mi lesz a suliban. Nyelvek - Gondolkodom egy angol nyelvtanfolyamon felfrissíteni magam. Külföld.. Ehhez idő kell.
Mindig uazok a kérdések, és soha nincs válasz. Amikor meg azt hinném vmelyikre már válaszolnék, akkor rájövök, h nem tudok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr96308533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása