Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Borfogyasztás

Shane26 2008.01.16. 02:10

Senkit ne tévesszen meg a cím, nem a borról írok. Nem is tudnék! Vagyis tudok. Tudtam! Nah, így helyes! Azt hiszem túl vagyok a felén. Megírtuk reggel az OKJ első felét, és a kreatívitásom nem hagyott cserben. Aztán, hogy aki értékeli, az egyetért e velem, az majd egy hét múlva kiderül. A fő téma a borfogyasztás volt, és ennek kapcsán kellett különböző feladatokat megoldanunk.
Más: A 2 órás vizsga után szükségem volt egy kis kikapcsolodásra. Moziba mentem, méghozzá egyedül! Ez szerintem sok ember agyában felmerül az életében, milyen érzés mozizni egyedül. De nem hagyhattam ki. Csak 500 ft volt több mint másfél óra nevetés. Mikor beléptem a moziba, és konstatáltam, hogy rajtam kívül 4 pár fogja végignézni a filmet, azt hittem elsüllyedek. Szörnyen magányos érzés volt! De elkezdődött a film, és sikerült visszarázodnom a saját kis világomba és jókat nevetnem!
Más2: Este jégkorong! 7. alkalom, 7 gól! 5 perc volt hátra, és 3 gól választott el a 7-től és már ki is jelentettem, h megszakad a folyamat, h mindig annyi gólt lővők, ahányadszorra vagyok itt, de a meccs utolsó gólja az én 7. gólom volt. A többiek pislogtak úgy bevartam. Ha vki megtanítana rendesen korizni, akkkor az NHL is felfigyelne rám... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr48299181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása