Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egy blog élete

Shane26 2008.05.13. 01:46

Talán kicsit vicces a cím, ám azt gondolom a mai események kapcsán pár szóban itt is megnyílvánulnék.
Kezdetben ezt a blogot nem is tudom miért hoztam létre. Az első pár hozzászólásomat nem is címeztem senkihez, azonban olyan 4-5 post után úgy gondoltam nincs semmi értelme, ha csak úgy magamnak írogatok, így megosztottam a "titkomat" másokkal. Körülbelül 7-8 ember szerzett tudomást arról, hogy ezen blog létezik, és hogy büszke tulajdonosa én vagyok. Azonban ezen tény egy ideig befolyásolat írásaimat. Aztán azt tapasztalatam, hogy azok, akiket úgy gondoltam érdekelhet blogom, abszolút nem olvassák azt, persze 1-2 kivéltellel, és ezért ismét kicsit más hangot ütöttem meg. Ekkor főképp magamnak írtam. Azonban mostanában tisztában vagyok vele, hogy kb 3-4 ember állandó olvasommá avazsált, és előfordul, hogy olyan emberek is betévednek, akiket előző megjegyzéseimben említettem, ám akkor úgy gondoltam, ők ezt soha nem fogják olvasni. Valamint az se merült fel bennem azon írások jegyzésekor, hogy ezeket talán később nem is gondolnám úgy, ahogy abban a pillanatban. Kitörölni nem szeretném azokat a bejegyezéseket, hisz úgy gondolom a jövőbe is csak úgy tekinthetünk, hogy ismerjük a múltunkat, azonban azt gondolom, hogy egy blog írásának minden postja külön életet él. (kivéve talán ezt.. )
Ezzel a kis ma "szösszenettel" csak annyit szeretem volna, hogy bár igaz, hogy mostanában sokkal kevesebbet írok, most hogy az iskola vége közeledik és a nyár is hamarosan itt van, valamint már olyan rég voltam pofára esve, úgy gondolom elképzelhető hogy írói vénám ismét online tintával töltődik fel, és ahogy öreg fémvázas gyúros haverom mondta: I'll be back! (najó ez nagyon gyenge volt..)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr41465862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása