Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Összefoglaló

Shane26 2008.02.28. 01:31

Durva belegondolni, hogy több, mint egy hete nem is írtam már! És még durvább, hogy azért, mert nincs időm! A suli és az egyéb elfoglaltságiam teljesen felemésztenek! Plusz a fogyókura, és a heti 3 mozgás is eléggé leterhelő! Néha azt érzem rettenetesen fáradt vagyok, és csak aludnék egy napig, meg tvznék! De már a TV-nk is kezd elromolni. Már nagyon durván képcsőves.
Az elmúlt pár napra tudok csak visszaemlékezni, de az megvan, hogy már vasárnap a sulira készültem, könyvet olvastam, tanulgatni próbáltam, és a többiekkel házi feladatot csináltam. Utána hoki éjjel. Majd hétfőn reggel suli, egészen 4ig, majd még két óra megbeszélés, hogy másnap mit is mondunk prezentációképp. Kedden reggel már nem bírtam felébredni, csak 11re értem be, majd este 10ig suli, hazaestem, és 10 perc pihi után mentem hokizni. Szerdán reggel foci, majd suli, és utána Ádám barátomnak születésnapi ajándék vásárlás. Volt 15 percem itthon vacsizni, és mentünk hozzá. Most már csütörtök hajnali 1 óra van, és arra gondolok, hogy a hétből már 3 nap eltelt, és az asztali naptáromba nem volt időm beírni, mit csináltam a héten, és mit fogok csinálni. Holnap valószínűleg 4ig ismét suli reggel 9től, majd este lehet egy light-os kvif buli.
Mellesleg szombaton voltunk bulizni is, B7-ben, és érdekes tapasztalatokkal gazdagodtam. Lehetséges hogy ezt később még felvezetem ide a blogra!
Annyi minden jut még eszembe, amiről írni tudnék, de nincs időm. Álmos vagyok, és aludnom kéne, de már nem bírtam megállni, hogy valamit ide ne firkantsak. Azt hiszem most egy két bejegyzést utólag fogok felvinni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr16357571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása