Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Konklúzió

Shane26 2008.02.09. 03:09

Ismét éjjel 3 óra, és sétálok hazafelé. A gondolatok, mint száguldó vonatok cikáznak bennem. Annyira rég meg akartam érteni miért nincs sikerem a nőknél.. lassan 10 hónapja, és mindig ugyanaz a felvetés: "Nem értem, hogy neked miért nincs csajod!?" Hát ma este kiderült! Fájdalmas, de el kell fogadnom, hogy ez az igazság! Már 5kor elkezdtünk inni a mozizás alatt, és én azt hiszem 9 körül már csatak részeg voltam, de éjfélre sikerült vmelyest kijózanodnom, és elkezdtem hallgatni a csajozni vágyó barátaim szavára. Kb. a 3. lány lehetet az este során, akivel úgy éreztem nagyon jól érzem magam. Helyes volt, tetszett a nevetése, és jól is táncolt. Sőt én is jól táncoltam vele. Amikor otthagytuk a táncparkettet, és elindultam haza, még odamentem hozzá elbúcsúzni, amikor is a bnője közölte velem, hogy majd akkor akar tőlem vmit, ha kockahasam lesz. Ez viccnek hangzott és akkor még talán nevettem is rajta, de kevés dolog fáj jobban, mint ez!
Nagyon sajnálom, hogy az az idézet, hogy nem a külső számít, hanem a belső, egy szart sem ér! Mindenki csak a külsőt nézi, és ha egy pillanatra elfeledkezünk róla, akkor szoktunk szerelembe esni..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr37332055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása