Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Fáradt unalmas délután

Shane26 2008.01.30. 15:17

A tegnapi esti hoki megtette a hatását. Csöppet fáradt vagyok, de lehet, hogy azért közrejátszik, hogy hoki után még elmentem bulizni, és hazavittem 4 csajt... mármint nem hazahoztam. Azért ez fontos különbség. :) Most, hogy van másfél hetem, előreláthatólag eddig 3 bulira vagyok hivatalos, és mindegyik születésnap. Kemény hétnek nézek elébe. Eldöntöttem, hogy valszeg pénteken elkezdem a kondi hónapot, ami azt jelenti, hogy minden nap a héten (bár lehet lesz egy pihenőnap) csinálnom kell vmit. Valszeg a napokban megveszem a kondi bérletet, hokiról egy sráccal már lezsíroztam, hogy járunk futni, és a focinak valamint a squashnak is helyet keresek a határidőnaplomban. Tehát ha esetleg vki akar az utóbbi kettőbe társulni, azt várom szeretettel.
És remélem szúrkoltok, mert ha egy hónapig tudom végig csinálni, hogy heti 6x mozgok, akkor talán sikerül egy verseny súlyt elérnem. Izmosodni akarok!

Címkék: hockey

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr18317934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása