Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Syl előtt egy nappal

Shane26 2007.12.31. 16:15

Hát itt az év utolsó napja. Sokan azt mondják, ahogy az elsőt töltöd, olyan lesz az éved. Szerintem meg sokkal igazabb, h amilyen az utolsó, olyan volt az egész éved.. Ma megpróbáltam korán felkelni, de nem sikerült, aztán azóta is tanulgatni próbálok, de nem igazán nagy sikerrel eddig, hisz 13 tételből 2öt ha átnéztem, plusz itthon volt kaja, de lementem inkább enni. Ezek mind nagyon jellemzőek az elmúlt évemre. Arról nem is beszélve, h este egy buliba megyek, ami fergeteges jó lesz, de egyedül megyek. Mármint viszem a Petit :D, de az mégsem úgyanaz. És van egy olyan érzésem, h csak azért megyek egyedül, mert rossz döntéseket hozok a szerelmi életemben... Ez van!

Azért Boldog Új Évet kívánok minden olvasomnak, bár sejtésem szerint még mindig egyedül vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr6280287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása