Shane's Den

A blogom mindenről szól, ami engem érdekel, velem történik, nekem küldenek, vagy csak úgy van.. :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Túl mindenen, minden előtt

Shane26 2008.04.08. 12:03

Azt hiszem rá kell jönnöm, hogy az élet már nem fog lelassulni a kedvemért, ezért megpróbálom felvenni a tempóját, és együtt haladni vele. 9 nap van hátra a szülinapomig, és hát egy-két dolog felgyülemlet. Két előadást kell elkészítenem 2 nap alatt és utána már csak 1 hetünk van hátra a Trilak megbízással. Abszolút nem érzem ezeket teherenek. Tudom, hogy képes vagyok rá, és nem futamodom meg.
Sőt, történtek az életemben váratlan dolgok is. Akadt egy lány, aki az első randi lehetősége elől nem menekült, hanem inkább elfogadta, és jól érezte magát velem. Teljes döbbenet uralkodott el rajtam, és jól éreztem magam. Sőt azóta is jól vagyok, és furán érzem magam. Nem tudom mit kell csinálni, hogy kell csinálni, és mikor kell csinálni. De azt hiszem ez így jó. Csak hagyom magam sodródni az árral, meglátjuk mi lesz belőle.
Érdekes, hogy mindez akkor történt meg, amikor már mindenről lemondtam, és igazából nagyon nem érdekelt az egész barátnő ide, barátnő oda dolog.
Azért egy kicsivel több idő nem lenne rossz saját magamra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shane.blog.hu/api/trackback/id/tr39416595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása